سه‌شنبه ۲۳ تیر ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۷
۰ نفر

میشیگان: یک سارق بدشانس برای فرار دست به دامن یک پلیس مخفی شد

ماجرا از این قرار بود که سارق در ساعات اولیه صبح وارد بانک شد و تلاش کرد مقداری پول از صندوق سرقت کند، اما چون پول زیادی در صندوق بانک نبود او تنها توانست حدود هزار دلار سرقت کند و از بانک خارج شود.

این سارق جوان که بدون خودرو برای سرقت به بانک آمده بود، تصمیم گرفت برای فرار جلوی یکی از خودرو‌های عبوری را بگیرد، اما از شانس بدش او دقیقا جلوی خودرویی را گرفت که راننده آن یک پلیس مخفی بود. به این ترتیب او با پای خودش به دام افتاد و توسط پلیس مخفی به مقر پلیس منتقل شد.

سقوط با خودروی اسباب بازی

اتاوا: در حالی که تصور می‌شود سوانح رانندگی تنها مختص خودرو‌های واقعی است، یک خودروی اسباب‌بازی برای پسربچه 3 ساله دردسر ایجاد کرد. این پسربچه به همراه مادر و پدرش به پیک نیک رفته بود و خودروی اسباب‌بازی‌اش را هم که با باتری کار می‌کرد و حدود 20 کیلومتر در ساعت سرعت داشت، با خود برده بود.

این پسربچه بازیگوش سوار اسباب‌بازی شد و پس از روشن کردن آن شروع به رانندگی کرد. او در حال رانندگی بود که ناگهان به رودخانه رسید و پیش از اینکه بتواند ترمز کند به رودخانه سقوط کرد. در همین حین یک قایق تفریحی متوجه سقوط این پسربچه به رودخانه شد و نجات‌غریق‌های این قایق به کمک پسربچه شتافتند.

آنها پس از چند دقیقه توانستند او را نجات دهند. گفتنی است والدین این پسر کوچک به اتهام بی‌توجهی به فرزندشان و خرید اسباب‌بازی‌ای که مناسب سن او نبوده مورد بازخواست قرار گرفتند.

لبخند اجباری

توکیو: یکی از شرکت‌های حمل و نقل ریلی برای اطمینان از اینکه کارمندانش به اندازه کافی به مشتریان لبخند می‌زنند از آنها اسکن صورت می‌گیرد. در حال حاضر تیم ویژه‌ای مسئول رسیدگی به وضعیت لبخند زدن کارمندان به خصوص ماموران قطار‌ها شده‌اند.

آنها دستگاه‌های اسکن را روی صورت ماموران کنترل بلیت قطار قرار می‌دهند تا مطمئن شوند لبخند آنها به اندازه کافی نمایان است و به مخاطب آنها منتقل می‌شود.

مقامات می‌گویند این اقدام‌ها به این دلیل انجام می‌شود که ماموران خیلی خشک و رسمی نباشند و با لبخند زدن انرژی مثبت منتقل کنند. به گفته آنها تنها لبخند زدن ماموران قطار می‌تواند تا حدود زیادی در جلب رضایت مشتریان موثر باشد.

گفتنی است این شرکت حمل و نقل ریلی در گروه موفق‌ترین شرکت‌های ژاپنی قرار دارد که همواره ابتکار‌هایی در جهت جلب رضایت مشتریان انجام می‌دهد.

سرقت با اسلحه قلابی

اوهایو: پسر جوانی که قصد داشت با استفاده از یک اسلحه قلابی از پمپ‌بنزین سرقت کند در نهایت و با هوشیاری کارمند پمپ‌بنزین به دام پلیس افتاد.

این پسر 22 ساله که به ظاهر می‌خواست باک خودرو‌اش را پر کند، وارد پمپ‌بنزین شد اما پیش از اینکه بنزین بزند، یک اسلحه قلابی از جیبش بیرون آورد و با نشانه گرفتن کارمند پمپ‌بنزین او را تهدید کرد که هر چه زودتر موجودی صندوق را خالی کند.

در همین حال کارمند پمپ‌بنزین که سال‌ها قبل در یک فروشگاه اسلحه کار می‌کرد به یکباره متوجه قلابی بودن اسلحه سارق شد. در حالی که این پسر جوان تهدید به شلیک می‌کرد، این مرد یک چوب محکم پیدا کرد و با آن به دنبال سارق دوید.

سارق که فهمیده بود، دستش رو شده است اسلحه را بر زمین انداخت و پا به فرار گذاشت اما در بین راه زمین خورد و در نهایت به دام پلیس افتاد. 

کد خبر 85536

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز